2010/07/24

Welcome to the jungle

Hujedamig! Igår jobbade jag till klockan fyra. Dvs 10 timmar i sträck. Det gick faktiskt jättebra, men jag somnade klockan kvart i nio sen på kvällen. Det innebär att jag har fått 12 timmars sömn, och tro mig. It feels good!

Idag ska jag och D gå ner på loppisen som finns vid gamla torg. Det gäller att ha plånboken med sig ;) Jag vill gärna hitta någon fin hylla eller byrå från 50-talet cirka. Ni vet de där av lite mörkare träslag? ÄLSKAR den modellen/designen.
Och igår fick jag lön, det var mycket mer än vad jag hade väntat mig. Så det var en trevlig överraskning! Jag och D åkte då till Jysk för att köpa ett lakan, men vi kom hem med örngott, badrumsmatta, stosdynor och etc. Ett besök i affären som skulle ha kostat 100 kronor slutade för 500. Men man måste ju ha ett snyggt hem?

Nu ska vi gå ner på stan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar