2012/07/31

I have always been in love with you.

Hej, här kommer ett inlägg från världens tjurigaste tjej. Hon är sur på dig och mig. Sur över att det aldrig finns några nya kommentarer och sur över att hon tydligen inte skriver något som intresserar tillräckligt mycket för att lämna en kommentar. Men här kommer ett inlägg:

För 2 veckor sen precis blev jag och D föräldrar till en lite naken, skrynklig, frysande och mysande lillkille. Vi fick äntligen hem Frans som vi saknat och längtat efter så länge. Han var verkligen så söt att våra hjärtan smälte! Vår bäbis hade äntligen kommit hem <3
... kanske ska nämna att det är en katt jag skriver om, en sphynx närmare bestämt.

Sen dess har dagarna gått i rapid. Frans busar, äter, pruttar (äggmökar) och bajsar. Men det han gör mest, det är att slicka. Han slickar på ALLT han kommer åt! Händer, ansikte, ben, fötter, kläder, soffan, påsar, plantor etc etc etc. Sen myser han väldigt mycket. Ligger på oss och spinner mysigt högt.

Lindsay är också världens mysigaste missetiss. Hon har varit snäll mot Frans från dag 1 och står ut med hans busande, men ibland sätter hon honom på plats.

Men nu "lite" bilder:
























- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Aww hahah :D sicken liten skit! Billy slickar också på mycket faktiskt, allt möjligt han kommer åt! ^^

    SvaraRadera
  2. Jaha då ska jag sluta att kommentera eftersom mina kommentarer inte räknas. Jag kan också var tjurig. Vem denna kommentar är från får du räkna ut.

    SvaraRadera
  3. Söta lilla Frans "Frasse" ;). Tack för all mat ikväll, var super mysigt vännen

    SvaraRadera